tiistai 25. elokuuta 2015

OOTD: Farmarii

prospect2 prospect3
Mekko: Banana Republic, Kengät: Nike


Jutta nappasi meitsistä nopeat (yllättävän nopeat, kun ottaa huomioon mun olemattomat mallinkyvyt) asukuvat Prospect Parkissa edellisenä päivänä Banana Republicin Jersey Garden -outletista ostettu denim-mekko päällä. Oon edelleen aivan rakastunut tohon mekkoon, se on niin helppo ja monikäyttöinen vaate. Tai siis, ei mekkoa nyt ihan kovin monella tavalla voi päälleen pukea (oikeastaan kahdella, joista yleensä vaan toinen on mahdollinen), mutta tää sopii moneen tilanteeseen, säähän ja mielentilaan. Tulee varmaan näkymään mun päällä harva se päivä, kun säät taas viilenee.

Olin ajatellut vaan heittää nää kuvat tähän, mutta oikeestaan tässä yhteydessä voisinkin todeta, että olen vähän mietiskellyt kauneusblogin perustamista. Meikkipostauksia on täällä jonkin verran vilahdellut, ja musta olisi ehkä kenties mahdollisesti kiva tehdä niitä enemmänkin, mutta toisaalta en jostain syystä oikein tykkää niistä nimenomaan tässä blogissa. Mua häiritsee tää nykyinen meininki, jossa valokuvien ja reissupostausten ja ties minkä diipadaapan seassa on kuvia mun naamasta! Meikkaaminen on niin kivaa, ja ehkä nämä kaksi harrastusta – siis meikkaaminen ja bloggaaminen – voisivat saada vähän potkua toisistaan. Arkena on kivempi meikata, jos lopputuloksen näkee joku muukin kuin työkaverit ja konduktööri. Yay or nay?

4 kommenttia:

  1. Joo meikkipostauksille, mutta mielellään näkisin niitä ihan tästä samaisesta blogista, mutta toisaalta ymmärrän mitä meinaat :D Ehkä sun pitää tehä oma meikkiblogi, koska ei niitä tänne kannata laittaa jos se ei tunnu hyvältä susta itestäs.. Se on kuitenkin se tärkein juttu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa, kiva kuulla, ainakin yksi lukija sitten löytyis! :D En sitten tiiä, miten järkevä ajatus on tehdä toinen blogi, kun en saa tätä yhtäkään päivitettyä. :'D Mutta mä mutustelen edelleen sitä asiaa!

      Poista
  2. Liputan meikkiblogin puolesta! Ihan vaan siitä simppelistä syystä, että meikkaaminen ei juuri itteeni kiinnosta mutta tykkään sun blogista muuten tosi paljon. Ei tarvis pettyä että uus postaus olikin taas meikkiaiheinen :'D Ja jos jokin tuntuu mättävän niin eiköhän se muutos silloin ole paikallaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, no niinpä! :D Nyt on ainakin tullut muuta kuin meikkiaiheista sisältöä. Mun pitäisi ottaa nyt kiinni sunkin ihanat matkakuvat, mutta kun musta tuntuu niin väärältä katsoa niitä puhelimen ruudulta enkä nykyään oikeen koskaan selaile blogeja koneella!

      Poista