lauantai 1. elokuuta 2015

MOTD: Total Babe



Mun keskittymiskyky ei tässä päivänä eräänä ihan riittänyt Miss Fisherin etsivätoimistoon, joten nappasin uuden Naked3-luomiväripalettini ja peilin sohvalle kaveriksi ja aloin toteuttaa savusilmämeikkiä All The Little Royals -blogin inspiroimana. Mun versiosta tuli esikuvaansa huomattavasti kevyempi, mutta ihan tarpeeksi rohkea tytölle, jonka luomiväripaleteissa tummat sävyt ovat pitkälti koskemattomia.

Meikki onnistui yli odotusten, niin kuin aina, kun en ole menossa mihinkään! Silmämeikki on tehty Urban Decay Naked3 -paletilla, hiilenmusta vaan on lainattu Naked Basics -paletista. Kulmakarvat on meikattu Anastasia Beverly Hills Brow Pencilillä, huulilla on Urban Decay Revolution High Color Lipgloss sävyssä, kuinkas sattuikaan, Kinky. Meikkipohjana Lumenen CC-voide ja sen alla mun tämän hetken lempparijuttu, Lumenen Bright Now Heleyttävä Päivävoide. Ihmettelin aika pitkään, että mikä ihmeen "heleyttävä", mutta näissä kuvissakin näkyy, miten se antaa meikkivoiteen ja puuterin allakin iholle pehmeää kuulautta.



Mä olen muuten alkanut pitkästä aikaa piirtää! Huomasin siinä kasvoja piirtäessäni, että kun näiden kuluneiden vuosien aikana (olen siis piirtänyt viimeksi joskus 2009...) on meikatessa tuijotellut naamaansa enemmän kuin tarpeeksi, niin varjot ja valot tulee kasvoille oikeisiin paikkoihin melkein luonnostaan. Yhden toisenkin yhtäläisyyden meikkaamiseen oon huomannut: onnistun oikean silmän meikkaamisessa aina paljon paremmin, ja samalla tavalla mulla on aina suuria vaikeuksia saada piirtäessä silmät mätsäämään keskenään. Ja nyt kun tästä aiheesta rupesin puhumaan, niin meikkaaminen ja piirtäminen on molemmat myös keskittymistä vaativia ja samalla todella rentouttavia harrastuksia!

2 kommenttia:

  1. Ihania nää sun meikit! Musta on jotenkin "hauskaa" ja kivaa huomata, että oot alkanu tekeen tällaisiä ehkä jopa vahvojakin silmämeikkejä kun oot aina ollu jotenki niin luonnollinen ja näyttäny siltä, ettei oo meikkiä ollenkaan tai tosi naturellisti kummiski :D Haha oonkoha nyt tosi epäselvä.. Siis kaunis oot ollu silleenki, mutta en oo ehkä aatellu sua tyypiksi, joka meikkailis näinkin "voimakkaasti", mutta niin hyvin sopii sulle nää ja onhan meikkaaminen oikeasti kivaa ja rentouttavaa niinku sanoitki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! :) Tiiän mitä tarkotat, mustakin on kiva näyttää vähän näyttävämmältä välillä. :D Oon vaan niin laiska meikkaamaan arkena ja muutenki aika kevyesti meikkailen, et sit ku on "juhlan aika", niin yleensä on helpointa turvautua johonkin takuuonnistuvaan meikkiin. Ja yleensä mulla käy myös niin, että kun kerrankin ois tilaisuus meikata vähän enemmän, niin joudun tekemään sen syystä tai toisesta kauheessa kiireessä. :'D Joskus aikoinaan mä meikkasin joka päivä silmät, ehkä vois yrittää palata syksyllä siihen rutiiniin, niin sit vois noita voimakkaampiakin meikkejä ehkä raaskia käyttää muutenki ku vaan silloin, kun on jotkut kemut.

      Poista