keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Silmissä katupölyä

Tällä viikolla on varmasti ehditty saada aurinkoa enemmän kuin koko helmikuussa yhteensä! Viime vuonna näihin aikoihin päättelin, että olin edellisessä elämässäni varmaankin aurinkopaneeli, ja nyt olen asiasta entistäkin vakuuttuneempi. Flunssa, jota olen koko talven onnistuneesti vältellyt, löysi mut viimein, mutta jotenkin sekin tuntuu vain vahvistavan mun hyvää fiilistä: on oltava oikeasti onnellinen, jos voi olla onnellinen siitä huolimatta, että pää on täynnä räkää ja ääni niin käheä, että kuuman linjan perustaminen sivutulojen lähteenä alkaa tuntua varteenotettavalta ajatukselta. Silläkin uhalla, että kuulostaan bassolle viriteltyltä papukaijalta: kevätaurinko tekee ihmeitä! Mun talven ajan vähän hatarissa kannattimissa ollut usko tulevaisuuteen on palannut. Uskon taas siihen, että musta vielä tulee jotain ja että oonkin ihan kelpo tyyppi. Uskon taas jopa valmistumisen ihmeeseen ja siihen, että mä vielä löydän paikkani tältä alalta. Ja tänään, kun istuin tunkkaisessa ja keinovalaistussa kellarikerroksen atk-luokassa, palasi vihdoin ja viimein uskoni myös siihen, että jonakin päivänä saan katsaukseni valmiiksi!

Tähän mennessä maaliskuu on ollut huippu, ja faktat puhuvat sen puolesta, että huipummaksi menee: Tuuli tulee huomenna kotiin, lauantaina on bileetbailutbibikset ja viikon päästä sitä istutaankin jo lentokoneessa matkalla Japaniin!



Nauttikaahan kevään ensimmäisistä päivistä! Kohta se takatalvi kuitenkin iskee.

1 kommentti: