perjantai 20. helmikuuta 2015

When life gives you 'em blues sew sequins on them

Ainejärjestömme järkkäsi keskiviikkona erityisesti meille vähän... vanhemmille opiskelijoille suunnatut sitsit, johon meidän vuosikurssin opiskelijoilta saatiinkin oikein kiitettävä edustus. Oli hauskaa ja nostalgista laulaa äänensä käheäksi, skoolailla ja siinä sivussa vähän syödäkin, mutta myönnettävä on, että ainakaan tämä "vanha" ei koennut nuortuvansa. Meidän pöydässä oli hieman toisenlainen meno kuin joskus ensimmäisinä opiskeluvuosina, kun omat ja vieruskaverin snapsitkaan eivät riittäneet, vaan piti kiskoa lisää piilopullosta. Kotiinkin päästiin vielä saman illan aikana, eikä seuraavana aamuna (tai aamuluennon kautta), niin kuin silloin ennen vanhaan.

Vaikka noita mekkoja on kaappiin liian monta kertynytkin, tilaa oli vielä yhdelle uudelle. Löysin itseni Pinterestistä pinnailemasta paljettivaatteita periaatteella "more is more". Kun vähän myöhemmin niistä Mangon kuuluisista alerekeistä osui silmiin tällainen hillityn värinen mutta hillittömästi kimaltava yksilö, ei auttanut kuin seurata yliluonnollista johdatusta sovituskoppiin. Hetken peilailtuani totesin, että haters gonna hate, mun mielestä tää mekko on ihan mielettömän cool. Mä taas en osaa olla cool kuin ihan hetkittäin, niin kuin nää Tuulin ottamat kuvatkin jo todistaa.

mekkoo mekkooo2


Hot or not? Mulla ei ole valitettavasti kuvia meikistä, mutta mahdollisesti ihan tätä tarkoitusta varten jonain kauniina (eli valoisana) päivänä teen siitä uusinnan.

12 kommenttia:

  1. HOT!! Upea mekko ja istuu sulle täydellisesti :) Hyvä tuo kuvailu miten sitsit aiemmin on menneet :''D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihihi kiitos! <3 Mäkin olin lopulta aikas tyytyväinen siihen, miten toi look onnistui! Hahaha joo, se oli vähän toisenlaista aikaa se. :'D Melkein hirvittää ajatella, mitä kaikkea sitä on tullutkaan tehtyä (ja juotua, voi taivas varjele).

      Poista
  2. Ihana mekko!! oot niin söpö tos vikas kuvas heh!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi voi kiitos <3 riemuidiootti mikä riemuidiootti! :'D

      Poista
  3. Paljettiasiat on parhaita! Ja hei mikä sun pinterest on, mä oon ihan koukussa siihen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on! Paljetit tehoaa vaivaan ku vaivaan! Mä on fb:n kautta siellä, nii jos etit mun koko nimellä nii löydät! ;)

      Poista
  4. Tosi kiva asu!! Sopii sulle hyvin :D ja hahah sun juhlintamenneisyys on mun nykyisyyttä... krapulassa aamuluennolla been there done that. Ehkä mäki sit joskus rauhotun mut sitä odotellessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! <3 Hahaha joo mulle tulee aina nostalgiset fiilikset sun Snapchateista! Mun tuli kaiketi Unkarissa juhlittua monen vuoden tarpeisiin, kun sen jälkeen on keski-ikä lähestynyt niin että kohisee. :''D

      Poista
  5. Toi mekko on mielettömän awesome! Plus oot ihana noissa kuvissa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, itse olet ihana! <3 Oli pakko cooliuden menettämisen uhallakin laittaa noi höpökuvat, kun näytin niissä niin iteltäni. :'D

      Poista