sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Silkkii

Vaikka mittarinlukemat putosivatkin taas pakkasen puolelle, mulla on kyllä jo kevättä rinnassa! Tänään lähdin reippaalle lenkille auringonpaisteeseen, ja liikkeellä taisivat olla kaikki Tikkurilan eläkeläiset, koiranomistajat ja sorsat. Lenkin ja lämpimän suihkun jälkeen jatkoin reippaalla linjalla ja otin jo pidemmän aikaa suunniteltuja kuvia blogia varten. Hurraa!

Syksyllä kahmin alerekeistä kaksin käsin neuleita, tällä kertaa Zaran sovituskoppiin kulkeutui kasa silkkipaitoja. Nämä kolme paitaa ilahduttavat mua suunnattomasti joka ikinen kerta, kun ne päälleni puen, ja siitä jos mistä tietää tehneensä hyviä löytöjä. Vähän aikaa sitten olin totaalisen kyllästynyt vaatekaappini sisältöön, mutta näiden paitojen myötä se näyttää taas ihan uudelta: nämä kun voi yhdistää niin moneen asuun. Silkki on aivan taivaallisen mukava mutta hankala materiaali, ja tuohon sinapinkeltaiseen paitaan ehti jo tulla ikuiksi ajoiksi tahra. No, tuskinpa sitä kukaan muu edes huomaa kuin minä.

sinappi
musta
kukka


1. Silkkipaita: Zara. Hame: H&M vuonna kivi ja kypärä. Koru: Glitter.
2. Silkkipaita: Zara. Farkut: H&M. Huulilla: Make Up Foreverin Creme-huulipuna sävyssä Redlicious.
3. Silkkipaita: Zara. Hame: kirpparilöytö. Koru: Mango.


Mitäs tykkäätte?

4 kommenttia:

  1. Toi kakkosen silkkipaita on aivan ihana! Mäkin oon viime aikoina shoppaillut paljon ja tuntuu taas että vaatekaapissa on vaikka mitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Tota nimenomaista yksilöä mä en kyllä ole vielä käyttänyt Oikeassa Elämässä, kun ajattelin korkata sen jossain juhlatilaisuudessa. :D Se on kiva tunne, kun vaatekaapissa on mistä valita! Tosin nyt mun käy sääliksi mun muita vaatteita, kun käytän niin paljon noita paitoja (call me weird..).

      Poista
  2. Mmmmmm, silkkiä... Kaksi alinta silkkipaitaa iskee muhun, yhdistelmänä itselleni kuvittelisin paremmin keskimmäisen farkkujen kera. Toki siihen voisi alimman paidan yhdistää, hirveä hameiden käyttäjä kun en ole :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmmm, sanos muuta! Noi toimii kyllä kaikki tosi hyvin farkkujen kanssa, vaaleiden ja tummien ja varmasti mustienkin (mun ainoot mustat farkut on liian kylmät näille keleille). :) Mukavat farkut ja silkkipaita on kyllä hyvä yhdistelmä, näyttää skarpilta mutta ei ahdista.

      Poista