tiistai 20. tammikuuta 2015

No nyt niitä talventörröttäjiä

Tähtäilin näitä luontoäidin taideteoksia joulupäivänä kamerani kanssa niin innokkaasti, että pyllähdin hankeen. Mä en vaan pääse yli siitä, miten luonto ja pakkanen eritoten saa kaiken pystyyn kuolleen näyttämään niin tainomaisen kauniilta. (Onneksi te pääsette halutessanne näistä yli/ohi, jos 20 kuvaa kuihtuneista kasveista on liikaa.)
lunta12 lunta13 lunta14 lunta15 lunta16 lunta19 lunta22 lunta23 lunta24 lunta25 lunta26 lunta27 lunta28 lunta29 lunta30 lunta31 lunta32 lunta33 lunta34 lunta35 lunta36 lunta37

2 kommenttia:

  1. Mä en pääse yli sun maagisesta kyvystä tallentaa hetkiä kuvina kameraan. Yritin. En vaan pääse.

    ps. en tiedä mitä tää kertoo musta, mutta aina kun nään postauksen lopussa ton "valokuvia"-tägin, mulla alkaa soida päässä se Mamban biisi, jossa lauletaan "Vanhan valokuvakansion mä löysin yllättäin, sen jo luulin hukanneeni jne jne jne" ::::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, voi kiitos! <3

      ps. Hahahah voi että, nyt se soi mullakin päässä. Tosin mun Mamba-suosikki on pienestä pitäen ollut se, missä tennissukat on kirjahyllyssä.

      Poista