keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Jätkäsaari

No moi! Ollut vähän hiljaista. Mun mieliala on ollut aika kenkku koko talven, ihan kuin mun pään sisälle ois kehittynyt iso, sininen sadepilvi. Aurinkoisiakin päiviä olen joutunut katselemaan sen sadesumun läpi. Se ei ole kivaa, mutta siihen tottuu. Maanantaina kun heräsin, mun olo oli pitkästä aikaa niin kevyt, että hyvä kun en asemalle leijunut. En tiedä, mitä sunnuntai-maanantaiyön aikana oikein tapahtui, mutta muutos oli kyllä tervetullut! Kaikki ne mua talven aikana vaivanneet asiat on edelleen olemassa, enkä oikein osaa selittää, mikä on muuttunut. Vähän niin kuin se sadepilvi olisi siirtynyt pään sisältä tuonne pään päälle, ja nyt siltä voi suojautua avaamalla sateenvarjon. Sellaiset sadepilvet menevät ohi ajallaan, ja jonain päivänä on taas yhtä valoisaa kuin eräänä tammikuisena pakkaspäivänä Jätkäsaaressa.

lasku3 lasku4 lasku5 lasku2 lasku10 lasku11 lasku12 lasku13 lasku8 lasku6 lasku7 lasku14 lasku16 lasku18 lasku22 lasku20 lasku9 lasku21 lasku19

4 kommenttia:

  1. Upeita kuvia talvisesta Helsingistä! Wou!

    Toivotaan, että sumuiset, harmaat ja ankeat talvipäivät kääntyisivät enemmissämäärin koko ajan keväisimmiksi ja aurinkoisimmiksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiitos kovin paljon! Eivätköhän ne, luotan siihen, että elämä kantaa jatkossakin sadekausien yli. :)

      Poista
  2. Niin järjettömän upeita kuvia, kaunis valo ja hämärtyvä päivä. <3 Ihanaa - kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi, ihana kuulla, että pidit! Oli kyllä upeita näkymiä.

      Poista