sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Qlumisia



Tämä mun loppuviikkopainotteinen ja sisällötön bloggaaminen jatkuu valitettavasti vielä ainakin ensi viikon, koska olen a) aktiivisesti kusessa kouluhommien kanssa b) viitenä päivänä töissä, mikä selittää kohdan a). Viimeiset viisi tuntia olen kirjoittanut elämäni ensimmäistä psykologin(harjoitus)lausuntoa, jonka työstämiseen mun oli tarkoitus omistaa ensi tiistai – kunnes lupauduin rahanahneena masokistina töihin. Oho. No, ainakin tämä päivä alkoi olennaisesti mukavammissa merkeissä aamupalalla ja Muumit-maratonilla Jutan kanssa. Aamupalalta oli hyvä jatkaa reippaalle kävelylenkille (vähän turhankin) raikkaaseen syysilmaan Tuulin kanssa. Hyvin piti aamutankkaus nälkää koko kymmenen kilometrin matkan! Olen ylpeä itsestäni, koska pitkän liikunnattoman kauden jälkeen sain itseni raahattua kävelylenkille jo toisen kerran viikon aikana. Ens viikolla nyt tuskin tulee kuin korkeintaan fillaroitua töihin, mutta ehkä sitten voisi taas petrata sen itsensä liikuttamisenkin suhteen. Selkä, niska ja pää ovat viime aikoina suorastaan huutaneet päästä joogaamaan, joten sekin sijoitus omaan hyviinvointiin lienee ajankohtainen. Hullareiden jälkeen mulla on toivottavasti aikaa ja energiaa myös bloggaamiseen, sillä luonnoksissa odottaa postauksia mm. itsetunnosta, ruokavaliosta (epämääräisistä vatsaoireista/ärtyneen suoleen oireyhtymästä kärsivät kuulolle!), psykologian opiskelusta ja mun henkilökohtaisista kirjasuosituksista tälle syksylle. Nyt ei puhti kuitenkaan riitä kuin heittämään tähän parit instagrammailut ja muistelot viime aikojen valoisammista hetkistä.



♥ Käytiin tiistaina Tuulin kanssa Hymyssä raakakakkukahveilla sen kunniaksi, että terveellinen syyskuu oli saatu melko ansiokkaasti pakettiin. Kakku oli makea mutta hinta suolainen.

♥ Oon fiilistellyt syksyä pienissä erissä. Takki ja pipo on ollut pakko ottaa käyttöön, mutta onneksi mulla on kiva uusi takki ja kiva uusi pipo!

♥ Torstaina käytiin Annan kanssa Kinopalatsissa katsomassa A Dame To Kill For eli uusi Sin City -leffa. Ei se ollut läheskään yhtä hyvä kuin ykkönen, mutta viihdyttävä kuitenkin (ja itkin vähän, koska Nancy ja Hartigan). Mulle jää usein leffan jälkeen vahvasti päälle se elokuvan fiilis – esimerkiksi Audrey Hepburnin leffojen jälkeen mun tekee mieli puhua huoliteltua englantia kaikille, pitää helmiä ja kävellä selkä suorassa – ja yöllä asemalta kotiin kävellessä mä ajattelin olevani mustavalkoisessa trillerissä ja olin ihan varma, että takaatulija suunnittelee väkivaltaista ryöstöä. Onneks niin ei kuitenkaan käynyt!

♥ Opiskelun ja töiden lomassa oon ehtinyt nähdä paljon huippumimmejä! Lukukauden alkamisessa on parasta se, ettei tarvitse erikseen sopia kaikkia näkemisiä, kun voi vaan todeta, että no huomennahan me ollaan kuitenkin molemmat kirjastossa, ja napata kahvit tai lounaat.

♥ Vaikka ensi viikolla tuleekin olemaan töissä ihan hullu kiire, niin todennäköisesti tulee olemaan myös hullun hauskaa, sillä onhan mulla ihan mielettömän työkaverit.

Erinomaisen loistavaa uutta viikkoa kaikille! ♥

2 kommenttia:

  1. Sulla on vaan aina niin ihania ja tunnelmallisia nää kuvat :) Tiiäkkö mulla on vaan jotenki jääny mieleen ne kuvat susta sen kukkaseppeleen kanssa :D Ne oli ilmeisen upeita vissiin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi kiitti! Musta nää mun IG-kuvat on aina kyllä just niin geneeristä materiaalia, kun sieltä vaan voi löytyä. :'D Awww, kiitos! Tai sit se johtuu siitä, että mulla on yks niistä kuvista tossa Blogger-profiilissa, ehkä se on jumittunu sun alitajuntaan.

      Poista