maanantai 25. elokuuta 2014

Kesän vikat syksyn ekat



Long time no Instagram! Järkkäsin menneenä lauantaina myöhäiset synttärit/erittäin myöhäiset tuparit/back to school -bileet, ja ikkunan takana räyhäävästä syysmyrskystä huolimatta tunnelma oli katossa. Tarjolla oli kaikenlaista vatsaystävällistä herkkua (kokoan varmaan menyystä ihan oman postauksen myöhemmin) ja koossa hurjan hyvää seuraa. Mä en ole mitenkään emäntäsorttinen ihminen, mutta oli niin kivaa nähdä kaikkia huipputyyppejä pitkästä aikaa, ettei seuraavan päivän darrasiivouskaan harmittanut. Kannustin vieraita kesäiseen pukeutumiseen, ja kävin viimein ostamassa kaappiin pölyttymään tuollaisen überhipsterikukkapannan, josta oon valehtelematta salaa haaveillut koko kesän. Pakko kyllä ottaa vielä jotain muitakin kuvia kyseinen hörsylä päässä kuin tuollainen (g)angstaselfie. Huomasin mun instafeedia selatessa, että otan kaikki selfieni ihan samalla tavalla pää kenossa ja aina samaan suuntaan, haha.

Eilen vietin melko lempeää ja tavallista sosiaalisempaa darrapäivää leikkimällä teekutsuja V:n kanssa ja raahustamalla myöhemmin parkkiksen poikki L:n sohvalle tuijottamaan Geordie Shorea. Sunnuntaitunnelmat jatkuvat tänään maanantaina, sillä mulla on pitkä vapaa eikä juurikaan velvollisuuksia. (Tai olisihan mulla, mutta hiiteen velvollisuudet!) Tuulin kanssa ollaan yritetty keksiä hyviä puolia syksyn saapumisesta, ja tässä taas yksi: syksyllä on paljon enemmän ookoo viettää hiljaisia iltapäiviä kotisohvalla, käpertyä itseensä, tuijottaa Twin Peaksia tai lukea Muumi-kirjoja teekuppi kädessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti