tiistai 12. elokuuta 2014

Ajankohtainen kuutonen

1. Pitkän horroksen jälkeen olen herännyt edistämään kotiprojektia. Se Oikea Päiväpeitto löytyi vihdoin ja viimein, ja kivan lampunkin bongasin. Kun vielä raaskisi käydä sen hakemassa.

2. Löysin myös syystakin. Tai pikemminkin loka-marrastakin: tilauksessa on nimittäin pitkä bleiserikausi.

3. Keskiviikkona eli huomenna kello kymmenen rrreikä rrreikä alkaa kurssi-ilmottautuminen, eikä kyllä yhtään huvittais.

4. Oon koukussa ku kahden kilon siika. Geordie Shoreen nimittäin. Addiktioni oireilee mm. siten, että haluaisin otsikoida jokaisen blogipostauksen Charlotte Crosby -lainauksella.

5. Haluaisin ajatusseulan. Mun pään sisällä syntyy paljon tekstiä, mutta kun avaan tietokoneen, se ei mitenkään suostu siirtymään näytölle.

6. Oon löytänyt taas Yle Areenan viehätyksen, tällä kertaa luontodokkarien muodossa. On pingviinejä, meduusoja ja mun lemppareita eli rumia kaloja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti