perjantai 18. heinäkuuta 2014

Puolet takana vai puolet edessä?

mansikoita mansikoita2
Useammasta kuin yhdestä suusta olen kuullut päivittelyä siihen suuntaan, että "kesähän on jo melkein ohi!" ja kieltämättä muakin jaksaa edelleen ihmetyttää, miten nopeasti tämä ihmisen elo oikein taittuukaan etenkin näin kesäaikaan. Vastahan se kesä alkoi! (No, ilmojen puolesta tämä toki pitää paikkansa.) Yliopisto-opiskelijana olen kuitenkin siinä mielessä onnellisessa asemassa, että sitä kesälomaa on ihan oikeasti edelleen melkein puolet jäljellä. Puolet kaikista kivoista kesäjutuistakin on vielä tekemättä, joten totta hemmetissä nyt ollaan optimistisia ja nähdään lasi piripintaan täynnä! Aika ahkerasti olen kyllä noita huhtikuussa listaamiani etappeja suoritellut: pyörällä on tullut ajeltua jopa muitakin kuin työmatkoja, keskiviikkona käytiin Tuulin kanssa poimimassa pakastin (melkein) täyteen makeita mansikoita ja seikkaillut olen niin, että ihan hengästyttää! Vielä pitäisi kunnostautua ainakin paljain jaloin kävelemisessä ja valoisista öistä nauttimisessa – mun päivärytmi on siirtynyt tässä viimeisen vuoden aikana pari tuntia taaksepäin, ja ne kerrat, kun olen ollut puolen yön jälkeen hereillä on laskettavissa yhden sormen kynsillä.

Huomenna tämä kesäkokemus siirtyy ihan nextille levelille (HUOM! ilmaisua käytetty vain ja ainoastaan ironisesti eikä niinku yhtään salaa hihitellen), kun lähdemmä tyttöjen kanssa mökkeilemään pariksi päiväksi. En malta odottaa, että pääsen heti työvuoron lusittuani vetämään sortsit jalkaan ja lähtemään ruokavarantojen täydentämisen jälkeen tien päälle! Tästä tulee niiiiiin kivaa! Ihanaa kesäviikonloppua myös kaikille lukijoille!

2 kommenttia:

  1. Kesä on kyllä mennyt pelottavan nopeasti töitä tehdessä, mutta onneksi kesää on vielä jäljellä (laulellen sanottu tietenkin). Ja ilmat ovat lämpivät vielä syyskuussakin kun koulu jatkuu, silloin voi viimeiset kesäjutut tiristellä läpi hyvillä mielin. Lasi on todellakin puoliksi täynnä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan! Nythän ne parhaat kesäilmat vasta alkaa, niin mä yritän ainakin itelleni uskotella. :D Voi että, kun osais nauttia syksystä ja talvestakin tällä samalla intohimolla. Hyvää kesää sulle!

      Poista