maanantai 12. toukokuuta 2014

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Mitäs mää sanoin! Enkö mää sanonukki, että en kuitenkaan osaa hoitaa asioita ajoissa ja oon sitten tässä tilanteessa, räjähtämäisillä stressiin? Kuuntelinko mää? EN!


Oon tänään kirjoittanut _kahdeksan_ tuntia esseetä Disneystä ja naiskuvasta ja pääsin jo melkein loppusuoralle, kun iski tenä. No, eihän siinä voi muuta kuin huokaista, sulkea dokumentin ja toivoa, että yön aikana aivoni paiskivat töitä ja pullauttavat aamulla näppäimistölle pontevan ideanpoikasen. Mutta kun mulla ei ole aikaa sellaiseen! Mun pitää saada huomenna tuo essee valmiiksi, että voin sitten jatkaa luentopäiväkirjaa ja sitten vielä opiskella tvt-tenttiin. Joka on ylihuomenna, minkä tajusin tänään. Ja sit pitäis käydä äänestämässä ja ostamassa lentosukat ja joku pieni söpö laukku ja aurinkorasvaa ja uudet rintsikat. Ja pakata! Ja varata majotus! Ja tehdä ESTA-hakemus! Mutta ei mulla oo rahaa!



Loppuvuoden lupaus 2014: tee itsellesi palvelus ja opettele ihan aikuisten oikeesti hoitamaan ne asiat niinku ajoissa. Pliis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti