perjantai 21. helmikuuta 2014

Parempaa luettavaa

Koska oon hunsvottibloggari, niin ajattelin nyt osottaa teille muutamia mahtavia blogeja, joita kannattaa ehdottomasti mieluummin lukea. Tai muutenkin lukea, vaikkapa näin perjantai-illan ratoksi!

Kaikki mitä rakastin
Eeva Kolu. Need I say more? Eeva Kolu on mun idoli ja toteemieläin ja girl crush ja mitä kaikkea. Ihailen Eevan tapaa kirjoittaa niin kauniisti ja oivaltavasti niin monenlaisista aiheista. Ja niin viiltävän henkilökohtaisesti paljastamatta kuitenkaan liikaa tai välillä mitään. Eevalla on myös pettämätön maku ruoan, kirjojen, vaatteiden ja sisustuksen suhteen! Ja kuitenkin tiedän, että Eeva ei ole täydellinen.

Julia Toivola
Ah, ihana Julia. Aika perinteinen lifestyle-blogi, jonka lifestyle on vielä aika kaukana mun omasta, mutta bloggarin persoonallisuus ja valloittava kirjoitustyyli iskee muhun.

pau's world
Rakkaan ja luovan ystäväni Pauliinan vaaleanpunaiseen diy-meininkiin ja kirppislöytöihin keskittyvä söpö blogi.

Maailmalle - nyt
Niin ikään rakkaan ystäväni Lotan blogi. Lotta on sanavalmis, hauska ja menossa maailmalle!

Aurinkokellopeli
Mm. yksi maailman ihanimmista blogin nimistä. Sivukaupalla toinen toistaan kauniimpia valokuvia kaukaa ja kotoa, ja niiden takana oikein hieno ihminen.

The Girl Who Impresses
En tunne Annaa, mutta kerron salaisuuden: haluaisin tuntea. Blogin kautta välittyy nimittäin kuva aidosta, elämäniloisesta ja rakastavasta ihmisestä. Tämä blogi ei ehkä inspiroi minua matkustamaan tai syömään paremmin tai tekemään pakaratreeniä, mutta se inspiroi minua olemaan oma itseni ja nauttimaan elämästä.

she moves in her own way
Kristalla on mahtava tyylitaju ja ihanan värikkäitä, tunnelmallisia kuvia, oltiinpa sitten kylmässä Suomessa tai kuumassa Australiassa, niin kuin nyt viime aikoina.

SUBWAY TO VENUS
Luin Paulan blogia jo joskus ernuaikoinani vuonna 2006, ja olin aika innoissani, kun törmäsin blogisfäärissä häneen uudelleen. Nykyisin Paula kirjoittaa monista minua kiinnostavista aiheista, kuten matkustamisesta, feminismistä ja politiikasta. Ja opiskelee Lontoossa alaa, jota mäkin vähän salaa haluaisin opiskella. Ja on myös tosi asiallinen tyyppi, sanan parhaassa mahdollisessa merkityksessä.

Maailma on asioita pullollaan
Hyvää mieltä ja mielenrauhaa. Mieli räjähtää ja mieli tyyntyy. Mieletöntä!

PS. Jos joku ei jostain syystä halua olla tällä listalla, niin sieltä pääsee pois. Ei siis mun lempiblogien listalta. Mutta tältä näin.

6 kommenttia:

  1. Olipa iloinen yllätys löytää ittensä tämmöseltä listalta, kiitos! :) Hunsvotti on muuten yks maailman hauskimpia sanoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, ole hyvä! Kiitos itsellesi, kun kirjotat/kuvitat, niin ihanaa blogia! Ja niin on! Sitä pääsee vaan käyttämään aika harvoin, niin kuin hauskoja sanoja muutenkin. :D

      Poista
  2. Apua. Oon ihan sanaton noin kauniiden sanojen edessä. En oo ikinä ajatellut, että oikeasti inspiroisin jotakuta nauttimaan elämästä ja olemaan oma itsensä, mutta ihan mieletöntä jos oon edes kerran onnistunut niin tekemään. Liekö perinteisellä sunnuntaiherkkistelyllä osansa, mutta oon todella liikuttunut. Kiitos. <3

    ps. tällaiset listat on tosi kivoja, niistä löytyy aina uusia (ja vanhoja) mielettömiä tuttavuuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, awww. :D Ole hyvä! <3 Mä luulen, että kun sä tunnut ite olevan oma itsesi ja nauttivan elämästä, ja se välittyy sun blogista, niin inspiroi. Tai ainakin mua se inspiroi. :D

      PS. Niin on! Maailmassa on niin paljon blogeja!
      PPS. Bongasin sut vahingossa jostain, arvaat varmaan mistä!

      Poista
  3. Sinä senkin ihana, kiitos linkkauksesta<3

    VastaaPoista