perjantai 21. helmikuuta 2014

Kaikkee sitä

Oho, pari viikkoa taas kerkesi hurahtaa ilman postauksen postausta. No mut eikös se niin mene, että jos ei ole mitään tähdellistä sanottavaa, niin kannattaa pitää suu kiinni? Ei sillä, että mulla varsinkaan nyt olisi.

Hyvin olen syönyt, enemmän tai vähemmän hyvin nukkunut, hyvin pihalla olen kaikista maailman asioista ollut. Olympialaisia en ole katsonut minuuttiakaan. Sen sijaan meillä oli eilen kunnon kisakatsomo Lotan, suklaan ja koiran kanssa eduskunnan täysistunnon äärellä. 24 tunnin aikana oonkin keskustellut aika paljon tasa-arvoisesta avioliittolaista, lähinnä kannattajien kesken, mutta mahtuipa mukaan yksi yritys keskustella myös vastustajan kanssa. Ei kovin hedelmällistä. Ja eipä siitä se enempää tällä kertaa.

Huomenna pitää herätä ennen seiskaa kartuttamaan kansaneläkettä, joten mun perjantai-ilta sujuu perinteiseen tapaan kotosalla. Ajattelin lähinnä syödä, istuksia mun uudella sohvalla ja katsoa telkkaria. Siinä kolme aihetta, joista voisin tässä päivänä jonakin rupatella, nimittäin ruoka, mun uusien huonekalujen ilmestymisen myötä parantunut elämänlaatu ja se, mitä telkkarista tulee – tai ainakin pitäisi tulla.

Halusin laittaa tähän loppuun jotain hauskaa, onhan nyt sentään perjantai-ilta ja aika höllätä nutturaa. Tässä siis osoitus mun korkealuokkaisesta ja sivistyneestä huumorintajusta. Oon oikeesti nauranut tälle jutulle nyt kohta kolme viikkoa ja lähetellyt muun muassa kaikille kavereille. Ja edelleen naurattaa. Lihava kissa!

2 kommenttia:

  1. Eka kerta kun näin ton kissakuvan ja lähti heti jakoon aika monelle tyypille :D

    VastaaPoista