lauantai 2. marraskuuta 2013

Cleopatranting

(Ihailkaa mun taitoa yhdistää kaksi mitenkään toisiinsa liittymätöntä asiaa yhdeksi otsikoksi!)

Pikaiset valitusvirret ennen kuin lähden kaatamaan viinii ja valloittamaan tanssilattioita. Mä en oikein tykkää sellaisista vuolaasti ja jatkuvalla virralla valittavista ihmisistä, jotka on täynnä negaatioita, mutta koen, että mulla on nyt niinku vähän aihetta!!!11 Nimittäin.

Mun iranilaisen kämppiksen vanhemmat tuli tänne. Ajattelin, että pariksi päiväksi, sehän on ihan ookoo, kun kuitenkin niin kauaa matkaavat ja harvoin näkevät (useammin itse asiassa tänä syksynä kuin mä omia 200 kilsan päässä asustavia folksejani). Kuitenkin, kulttuurierot ja silleesti. Kulttuurieroilla mä en kuitenkaan suostu selittämään sitä, että kun kysyin, kuinka pitkäksi aikaa herrasväki aikoo jäädä, vastaus oli kuukaudeksi. KUUKAUDEKSI! Kuukaudeksi!!!!
Mun mielestä ajatus ei ole pelkäästään kohtuuton vaan ihan mieletön. Kenelle oikeasti tulee mieleen, että on ihan ookoo majoittaa vanhempansa kuukaudeksi kolmen hengen soluun??? Ei kenellekään??? Paitsi ilmeisesti mun armaalle kämppikselle. Viime yön konkkaronkka oli jossain liesussa ja ajattelin jo, että ehkä tää tästä menee. Mutta heti, kun ne tuli kotiin, aloin suunnitella murhaa. Ja tässä ois vielä, mitä, 28 päivää jäljellä? Joo ei tule kuuloonkaan. Nyt mun pitäis vielä konflikteja pakoilevana ihmisenä keksiä, miten otan asian puheeksi kämppiksen kanssa... Musta on jotenkin ihan älytöntä, että joudun oikeasti sanomaan jollekin, että EI ole ookoo tuoda vanhempiaan kuukaudeksi kimppakämppään.

Ennen tätä väistämätöntä yhteenottoa on kuitenkin luvassa Halloween-bileet ja toivottavasti railakkaat jatkot jossain tanssijalkaa vipattavassa mestassa. Hyvää pyhäinpäivää!

terveisin Head Bitch in Charge North of the Nile/Free Soul from Woodstock
En enää ikinä naura Coco Rochalle, koska mulla on ihan sama ongelma, mitä tohon suun typerään aukomiseen tulee.

4 kommenttia:

  1. AHAHAHHAHAHHAHAHHAHA.

    Sori.

    Mutta siis ahahhahahahahhaha. Niin surkuhupaisa tilanne että mä en kestä! Älä siis ota pahalla, en tahdo nauraa sellasella "buahahahaha siitäs sait" vaan sillee "ahahahah eikä voi ei, eihän noin vaan tapahdu" -tavalla. Toivottavasti tilanne selviää! Yhteenoton tapahtuessa voit kuvitella että me ollaan Lotan kanssa (uskon että se on kanssa ihan messissä) sun olkapäillä sillee "nyt Helena, puskiiiii!" ....jooo. Älä kuule epäröi ottaa yhteyttä jos tarviit sparraajaa.

    Ja siis ihan mieletön toi sun meikki, siis vau! Nyt äkkiä jotkut teemabileet joihin saa pukeutua että voin ottaa mallia tosta! Eli toisin sanoen lähden ihan muina Kleopatroina tyyliin ysäribileisiin. Itselläni kun oli ihan siis kokonaista kaksi kissankorvaa plus yksi peruukki koristamassa päätä kun oltiin lasten kanssa karkki vai kepponen -kierroksella.

    Ja pakko vielä sanoa sen verran, että mun mielestä sun kirjoitustyyli on jotenkin rentoutunut sen jälkeen kun luovuit "tää on pelkkä matka/vaihtoajan blogi" -ajatuksesta. Jotenkin ainakin ruudun tällä puolella tuntuu, että sun ajatus lentää nyt paljon vapaammin ja tekstejä on kiva lukea. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahah :D Mä oon tässä tosiaan ehdotellu jonkun aikaa et mäki voisin muuttaa sinne ja laulaa kolme yötä putkeen pikkujoulutunnelmissa joululauluja!

      Mut count me in siis!

      Poista
    2. Joo siis kyllä mäkin naurasin, jos ei itkettäis. :D Ei vaan, lähinnä vituttaa, mut siis onhan tää ihan älytön ja absurdi juttu! Joskus vanhana kirjotan kirjan ja oon kiitollinen tästä hienosta juonikuviosta, jonka elämä mulle esitti. Onneks mulla on kyllä hyvät taustajoukot, en oo viel kehenkään törmänny, jonka mielestä tää ois jotenki normaalia. :DD Olin eilen iskän kaa skypessä ja seki oli varmaa kymmenen kertaa et "ja heti huomenna soitat sinne toimistoon!" Mut ku edelleen elättelen toivoo et oon vaan ymmärtänyt jotain väärin, niin haluisin kyl eka puhuu ton kämppiksen kanssa... Kiitos tsempeistä! (Ja Lotalle kans pus)

      Voi kiitos, hahaha! Mietin vähän et jaksasinkohan joku valoisa päivä tehä tutoriaalinkin tosta meikistä, kattellaan! :D Trick or treating kuulostaa kyllä näin jälkikäteen paremmalta kuin meidän baarijonosta toiseen -kierros. Onneks se sentään päättyi Tavastialle. :---P

      Hehe, oot varmaa ihan oikeessa! Mulla oli aiemmin jotain jaloja periaatteita asiallisuudesta ja kirjakielisyydestä, mut ikkunasta ulos sellaset. Sit kun alan käyttää vielä hymiöitä blogiteksteissä, niin ollaan pohjalla. :--D Ehkä nyt on helpompi kirjottaa, kun ei oo sellasta fiilistä, että täytyy tehdä jutuista kiinnostavia. :D Tai siis ku oon oikeesti tosi huono tarinoimaan mitään matkakertomuksia esim., yleensä vastaan vaan et "joo oli kyl huippuu!" jos joku kysyy, mut tuntuu et blogiin pitäis yrittää vähän enemmän.

      Kiitos hei sikapitkästä kommentista!!

      Poista
    3. JAAAAAAAA hands down for this one! The one and only Tavastia, ah ja voih (ja nyt liuta niitä pienempikuinkolmosia tähän). Oikein asiallinen päätös, minä arvostan. (Ja kuulostan näköjään myös siltä kuin täällä olisi joku universumin isoin tuomariraati jengin baaripäätöksiä monokkelilla tarkastelemassa. :---D)

      Ja ei kuule tarvi kiitellä, kiitos itelles kun kirjoitat blogia johon on ilo kommentoida!

      Poista