sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Hakusanahuumoria

Tähänkin blogiin tullaan välillä mitä kummallisimmilla hakusanoilla. Olen paitsi hekotellut niille itsekseni, myös kirjannut omituisimmat tapaukset muistiin, että voisin joskus jakaa ne teidänkin kanssanne. Kiinnostaisi tietää, millaista sisältöä näillä on etsitty, kuinka moni on löytänyt hakemansa täältä tai muualta, ja onko joku kenties jäänyt jopa seuraamaan blogia, jonka kirjoittaja on usein krapulassa ja omistaa mahtavat villasukat.

Totuus piilee hakusanoissa:

krapulassa myöhässä
Kieltämättä kumpaakin on tullut oltua varsin paljon viime aikoina, jälkimmäistä ihan tavaksi asti.

kirjoittaja on kotirakas
Mitähän tällä hakusanalla on oikein ajettu takaa? No, hetken pohdittuani tulin siihen tulokseen, että minä olen kotirakas. Minun kotini vaan on milloin missäkin.

tuntuu että olisi krapula
Tämä on yksi suosikkejani.

joutilasta elämää
No sitä on täällä kyllä vietetty, ainakin ajoittain.

vartija
Kyllä. Niitä täällä on kaikkialla. Ihan kaikkialla.

mahtavat villasukat
Kyllä! Mummun kutomat!

vilukissa villasukat
En tiennytkään, että blogini on näin relevantti villasukka-asioissa.

mauton sisustus
Myönnettäköön.

Hittejä ja huteja:

yö hostellissa ja pariskunta nai koko ajan
Olen kyllä viettänyt hostelleissa yön jos toisenkin tämän puolivuotisen aikana, mutta tätä ilmiötä ei onneksi vielä ole tullut vastaan. Tarinoita on kyllä kuultu.

esimerkki hyvästä asiakaspalvelusta
amarillo huono palvelu
Löytyy täältä.

krapula itku
Toistaiseksi olen vielä kestänyt krapulani kuin mies, ellei sitten ole ollut morkkista ilmassa.

viiksi malli
Ellei haussa sitten ole jotakin tämän tyylistä, kehotan katselemaan muualta.

minkä aikaan musen keikka
Puuttumatta mitenkään tämän hakusanan kiintoisaan kielioppiin, minun on vastattava, ettei mitään hajua. Toivottavasti ehdit ajoissa, oli hyvä keikka!

budapest miten pukeutua huhtikuu
Tällä hetkellä sielläkin on sellaiset 20 astetta lämpöä, että pitkät kalsarit voi jättää kotiin. Olis kyllä mahtavaa, jos olisi olemassa sellainen sivusto, josta löytyisi pukeutumisohjeita eri säätilojen varalle. Tuskailen usein, että miten lämpimästi pitää pukeutua, jos ulkona on -5, +10 tai +15 astetta.

WTF-osasto:

paalÿstetty tie
Erityisesti minua hämää tuo umlaut yyn päällä.

vanhoja poikia viiksekkäitä kuva
Toivon, että tällä on haettu samannimisen laulun kuvitusta, muuten aika creepy.

villasukka-arvoitus
???

suomineidot alasti
Tähän aiheeseen ollaan erikoistuttu toisaalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti