keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Minä olen minä enkä kukaan muu!

En olekaan millään tavalla esitellyt itseäni. Siltä varalta, että lukijoissa on niitäkin, jotka eivät minua oikeassa elämässä tunne (ne jotka tuntevat, voivat testata, kuinka hyvin, haha), kokosin tämän postauksen. Sopiva julkaisuajankohtakin löytyi, kun meneillään on kiireinen viikko. Näitä on nyt joka blogissa, mutta minä kyllä ajattelin tehdä tällaisen jo ennen kuin isänäitis oli ees syntynyt!!11 Eiku. Oli miten oli, jotta teidän ei tarvitsisi selata kuvakaupalla tylsiä faktoja bloggaajasta, valitsin tältä sivulta 10 kuvaa, jotka kertovat jotakin minusta. Olen huono esittelemään itseäni, joten on tosi kätevää, että joku on kirjoittanut sopivat (sellaiset kivan syvälliset, että kuulostaisin mielenkiintoisemmalta kuin olenkaan) virkkeet puolestani! Ja vieläpä valinnut kivat kuvat taustaksi!
Pikkuveli, tällä hetkellä yrmyinen ja mörisevä teini, on opettanut minulle paljon. Muun muassa miten leikitään Legoilla, pelataan Falloutia ja jaetaan karkit demokraattisesti ja YK-tasoisilla neuvotteluilla tasan.
Halusin nuorempana tähtitieteilijäksi. Sitten joku sanoi, että minusta tulisi niin fiksu, että jäisin vanhaksipiiaksi.
Vastapainoksi tykkään karkista, fast food -kiinalaisesta ja Pancho Villan kanahampurilaisista.

3 kommenttia:

  1. Olisitpa ruvennut tähtitieteilijäksi. Olisit voinut kertoa mulle kaiken tähdistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisitko sit mennyt mun kanssa naimisiin? Mun ikuisuusprojekti on, että opettelen tähtikarttoja. Sitä päivää odotellessa.

      Poista